Przejdź do treści
 info@foxdo.fi | ma-pe 10.00–13.00 puh. 010 508 4970

Często Zadawane Pytania

Na tej stronie znajdziesz najczęściej zadawane pytania

 

Oto kilka często zadawanych pytań

 

Uusi kysymysmerkki sininen

Jak różni się wycena godzinowa od usług na zlecenie?


W przypadku ceny ryczałtowej ryzyko wykonawcy jest duże, ponieważ rzeczywisty nakład pracy ujawnia się dopiero w trakcie wykonywania pracy. W takim przypadku do ceny ryczałtowej należy dodać odpowiedni margines bezpieczeństwa, a cena jest wyższa niż byłaby przy naliczaniu godzinowym.

Dowiedz się więcej

Dodatkowo wycena ceny ryczałtowej zajmuje czas, który również jest wliczony w ofertę. Nie wszystkie oferty są również przyjmowane, więc cena może obejmować także czas poświęcony na oferty dla innych klientów.

Foxdo przekazuje wszystkie prace po stawce godzinowej, bez dodatkowych kosztów. U nas zawsze płacisz tylko za rzeczywistą pracę, a nie za marginesy bezpieczeństwa czy za kalkulacje ofert. Dzięki temu otrzymujesz tańszą usługę.

Uusi kysymysmerkki sininen

Zamówiłem fachowca do pracy. Co dzieje się dalej?


Nasz fachowiec zadzwoni do Ciebie w ciągu 24 godzin i omówi szczegóły pracy. Jednocześnie, jeśli chcesz, otrzymasz szacunkowy czas trwania pracy i koszty materiałów. Możesz anulować pracę bez żadnych kosztów, jeśli ocena Cię nie zadowoli. Podczas rozmowy telefonicznej ustalisz dokładną godzinę rozpoczęcia pracy i praca rozpocznie się o uzgodnionej godzinie.o

Uusi kysymysmerkki sininen

Dlaczego nie wszyscy wykonawcy mają opinie klientów?


Do naszych wykonawców stale dołączają doświadczeni remontowcy, którzy jeszcze nie mieli okazji zdobyć pierwszego zlecenia. To nie oznacza, że nie są wykwalifikowani! Bądź pierwszym, który zamówi nowego fachowca. U nas zrobisz to bezpiecznie - z 15% zniżką, gdy ocenisz wykonawcę.

Uusi kysymysmerkki sininen

Kto mnie fakturuje? Wykonawca czy Foxdo?


Foxoo Oy wystawi Ci fakturę. Zgodnie z naszą umową wykonawca i klient nie mogą dokonywać transakcji między sobą. Po zakończeniu pracy sprawdzamy godziny pracy wykonawcy oraz ceny użytych materiałów remontowych i na tej podstawie wystawiamy fakturę.

Uusi kysymysmerkki sininen

Jak anulować zamówienie?


Możesz łatwo anulować zamówioną pracę w systemie przed rozpoczęciem remontu. Jeśli wykonawca już odwiedził Cię, mamy prawo naliczyć minimalną opłatę za dwie (2) godziny pracy.

Uusi kysymysmerkki sininen

Chcę przerwać już rozpoczętą pracę. Co mam zrobić?

Możesz anulować rozpoczętą pracę bezpośrednio w systemie. Jeśli wykonawca już odwiedził miejsce, mamy prawo naliczyć minimalną opłatę za dwie (2) godziny pracy, niezależnie od momentu anulowania. 

Dowiedz się więcej

Za nieanulowane zamówienia, które powodują niepotrzebną wizytę wykonawcy, zawsze naliczamy minimalną opłatę za dwie godziny.

Anulowanie zamówienia i reklamacje

 

Uusi kysymysmerkki sininen

Jakość pracy nie spełnia moich oczekiwań. Co mam zrobić?

Jak najszybciej skontaktuj się z wykonawcą i omów z nim problem. Wykonawca ma obowiązek poprawić swoje błędy.

Dowiedz się więcej

Jeśli sytuacja nie zostanie rozwiązana, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta poprzez e-mail kontakt@foxdo.pl, a wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie. Do reklamacji dołącz zdjęcia i opis sytuacji.

Uusi kysymysmerkki sininen

Zamówiłem wykonawcę, ale nie skontaktował się ze mną ani nie pojawił się o umówionej porze.

Coś poszło nie tak. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem kontakt@foxdo.pl.

sininen palkki

Blog